Regulamin Salonu Art Premium Hair
1. Godziny otwarcia salonu Art Premium Hair: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 18:00, sobota 8:00 do 14:00,
2. Konsultacje dotyczące przedłużania włosów i zabiegów przeprowadzane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, w soboty od 8:00 do 13:00.
3. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest wcześniej odbyta konsultacja oraz punktualne przyjście na wizytę w umówionym terminie.
4. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie. Ponadto zakres prac i zużytych materiałów, zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb klienta.
4.1. Klient zostanie poinformowany o zakresie cenowym usługi przed jej wykonaniem.
5. Salon Art Premium Hair nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem lub regulaminem.
6. Klient umawiający się na wizytę oświadcza, że nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usług oferowanych przez Salon.
Wszelkie uwagi klient wskazuje w karcie klienta. Ewentualne konsekwencje klient ponosi na własną odpowiedzialność.
6.1. Klient jest zobowiązany do poinformowania pracownika salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
7. Klient ma obowiązek stosować się do zaleceń po zabiegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez pracownika Salonu oraz wydawaną każdemu klientowi broszurom. Wszelkie konsekwencje niestosowania się do przekazanych zaleceń ponosi Klient.
8. Personel salonu w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonywania usługi/zabiegu lub zmiany terminu usługi/zabiegu.
9. Promocje i rabaty nie łączą się,
10. Salon Art Premium Hair nie bierze odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie salonu.
11. Wnoszenie urządzeń rejestrujących obrazy i dźwięk – rejestrowanie obrazu i/lub dźwięku możliwe jest tylko za zgodą personelu salonu.
12. Wizyta może zostać umówiona telefoniczne/osobiście/online.
13. W celu rezerwacji wizyty w soboty, za wizyty grudniowe (każdego roku) oraz w przypadku przenoszenia zarezerwowanej wizyty pobierany jest bezzwrotny zadatek w wysokości wynikającej z cennika lub ustalonej indywidualnie z pracownikiem salonu. Może zostać on przekazany osobiście lub na wskazane konto bankowe. Kwota zadatku odliczana jest od ceny zrealizowanej usługi.
13.1. Wizytę sobotnią lub grudniową (każdego roku) można przenieść jeden raz, maksymalnie 14 dni przed umówionym terminem bez straty zadatku w miarę możliwości wolnych
terminów.
13.2. W przypadku anulowania i nie stawienia się na wizytę zadatek przepada.
14. Klient umawiając się na wizytę w Salonie Art Premium Hair zobowiązany jest podać swoje prawdziwe imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu.
Podanie nieprawdziwych danych skutkuje anulowaniem wizyty.
15. Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon Art Premium Hair, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
16. Salon może, po uprzednim poinformowaniu Klienta, odmówić wykonania usługi nieprawidłowo wybranej przez Klienta podczas rezerwacji online.
17. Na terenie Salonu zakazane jest: palenie papierosów, zażywanie środków odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, handel, akwizycja, głośne i niekulturalne zachowanie, wprowadzanie zwierząt.
17.1 Z uwagi na używanie urządzeń nagrzewających się do wysokich temperatur na terenie Salonu nie mogą przebywać dzieci jak i osoby towarzyszące.
18. Ewentualne skargi/wnioski/zażalenia co do wykonanej usługi, należy zgłaszać do pracownika salonu niezwłocznie po wykonaniu usługi, lub maksymalnie do 7 dni od dnia wykonania usługi mailowo (artextensionshair@gmail.com) lub poprzez Instagram (art_premium_hair_torun).
18.1. W przypadku złożenia reklamacji należy dołączyć opis i zdjęcia określających nieprawidłowe wykonanie usługi.
18.2. Salon może zażądać osobistego stawienia się na wspólnie umówioną wizytę, w celu weryfikacji reklamacji.
18.3. Salon rozpatrzy reklamację najpóźniej w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
19. Salon nie przyjmuje zwrotów ani nie dokonuje wymiany zakupionych produktów.
20. Salon Art Premium Hair zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.